Winkelcentrum - Reisverslag uit Fox Hill, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu Winkelcentrum - Reisverslag uit Fox Hill, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu

Winkelcentrum

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Almere College

04 April 2014 | Verenigde Staten, Fox Hill

Voor de Amerikanen is het niet meer speciaal, maar voor ons Nederlanders in dat kleine landje zijn de winkelcentra enorm. Een winkel als Walmart is de grootste winkel die ik ooit heb gezien al is het voor de Amerikanen al niet meer bijzonder.

Van schoenen tot telefoons, van eten en drinken tot bankstellen en fietsen, je kunt bijna alles in de Walmart kopen. Het is ter grootte van meerdere supermarkten tegen elkaar geplakt.

Ook de winkelcentra zijn iets wat je niet ziet in Nederland. Een van de eerste dagen gingen we naar een 'kleintje', die al niet heel klein was maar wel lekker dichtbij. Een paar dagen later gingen we naar de grote mall. Met twee verdiepingen en een parkeerplaats voor duizenden auto's, gaat dit winkelcentrum waarschijnlijk richting de grootte van de binnenstad van Kampen. Elke winkel die je je voor kunt stellen hebben ze daar.