There they are! 31-3-2014 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu There they are! 31-3-2014 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu

There they are! 31-3-2014

Door: Laura & Dimara

Blijf op de hoogte en volg Almere College

01 April 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag was de grote dag! Eindelijk, na veel contact, hebben we onze gastgezinnen kunnen ontmoeten.
De meeste waren toch behoorlijk zenuwachtig toen we in de lobby van ons hotel aan het wachten waren totdat de Amerikaanse studenten ons kwamen ophalen. Om half tien was het dan eindelijk zover. De gele schoolbus, waarop Robert buiten stond te wachten, was aangekomen bij ons hotel. Vanwege het verkeer was het niet mogelijk om lang stil te staan en iedereen stapte zo snel mogelijk in. Vanaf het hotel was het ongeveer een uur rijden naar het museum. Deze tijd werd uiteraard gebruikt om kennis te maken met de studenten en om wat bij te praten. Tussendoor hebben we nog een typische Amerikaanse lunch gehad bij Taco Bella.
Na het bezoek aan het museum is de bus verder gereden naar school waar iedereen met zijn/haar student meeging. De dag is voor iedereen anders verlopen, sommigen zijn direct gaan winkelen anderen zijn samen een film gaan kijken of hebben een ijsje gehaald. Al met al was het een erg leuke dag en zijn we er zeker van dat de rest van de week ook erg leuk wordt.

Laura

Today was the big day! After lots of contact we finally were able to meet our host families. Most of the dutch students were pretty nervous for meeting their host while we were waiting at the lobby for the American students. At 9.30 am they came. The famous yellow schoolbus, Robbert was waiting for outside arrived at our hotel. Because of the traffic it wasn't possible to wait too long and everyone had to get in quickly. From the hotel it took about an hour to get at the museum. In the bus everybody used the time to get to know each other. In between the museum and arriving at school we ate something at Taco Bells, it was our first real American experience. When we arrived at school everyone went their own way, some went home, other went out to get an ice cream or watched a movie. All together it was a really nice first day at mountain lakes and we're looking forward to the other things!

Dimara

• 02 April 2014 - 00:25

Daphne:

Whaaa het klinkt echt zoooo gaaf allemaal!
    Echt ontzettend leuk om alles te kunnen volgen :)

• 02 April 2014 - 12:39

Anton Sollie:

Kan iemand van jullie niet iin Gopro op zijn hoofd zetten.
    En de beelden live streamen.

En please, plaats nog eens een fotootje. :)