Newyork290314 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu Newyork290314 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Almere College - WaarBenJij.nu

Newyork290314

Door: Laura&Leyla

Blijf op de hoogte en volg Almere College

31 Maart 2014 | Verenigde Staten, New York

Hii,
Gisterochtend om 8.15 vlogen wij naar New York. Om na een vlucht van ongeveer 8 uur aan te komen op vliegveld Newark. Vervolgens zijn we met de bus naar het hotel gebracht en na ongeveer een uur zijn we op pad gegaan. Met de Subway richting Manhattan, om vanaf daar naar Rockefeller centrum te lopen. We zijn hier op gegaan (70 verdiepingen) maar konden helaas vanwege het slechte weer niets zien. De bekende gebouwen in Manhattan hebben we bezocht en bekeken. Erg leuk was Grand central station. Vervolgens de avond doorgebracht op Times Square en gegeten bij Friday's. Na een lange dag zijn we met de metro teruggegaan naar het hotel.

• 31 Maart 2014 - 19:20

Iris Van Gulik:

Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen vanuit Nederland.
    Hier is het wel stralend weer, maar dat is waarschijnlijk het enige dat jullie missen. ;-)
    Ik wens jullie veel plezier de komende dagen.
    Hartelijke groet voor jullie allemaal.
    Iris van Gulik